FOOD FOR BUSINESS| Άνοιξαν οι αιτήσεις για τον 4ο Κύκλο του Επιχειρηματικού Επιταχυντή!

Μαγειρεύεις μια νέα ιδέα και θέλεις να την κάνεις επιχείρηση; Στο INNOVATHENS έχουμε τη συνταγή για να πετύχεις! Δήλωσε τώρα συμμετοχή!

Ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων-INNOVATHENS διοργανώνει 4ο Κύκλο Επιχειρηματικό Επιταχυντή Food for Business και μια σειρά παράλληλων ενημερωτικών εκδηλώσεων και networking events σχετικά με την αγροδιατροφή και τη γαστρονομία.

 

Τι είναι;

Το Food for Business είναι ένα 3μηνο πρόγραμμα ενίσχυσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας για τους τομείς της αγροδιατροφής, της γαστρονομίας και του τουρισμού μέσω ταχύρρυθμης συμβουλευτικής, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

 

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Ομάδες που έχουν μια καινοτόμο επιχειρηματική ιδέα και θέλουν να τη μετατρέψουν σε νεοφυή επιχείρηση (startup)
  • Υφιστάμενες startups που θέλουν να βελτίωσουν τις επιχειρησιακές τους λειτουργίες και
  • Εταιρίες που σκοπεύουν είτε να αναπτυχθούν περαιτέρω είτε να διαφοροποιήσουν τη δραστηριότητά τους.

 

Τι περιλαμβάνει;

  • Διάγνωση επιχειρηματικών αναγκών
  • Σεμινάρια ενίσχυσης όλων επιχειρησιακών λειτουργιών: διοίκηση (management), διαχείριση προσωπικού (HR management), marketing, δημόσιες σχέσεις, οικονομική διαχείριση κ.ά.
  • Εξατομικευμένο mentoring και coaching από επιτυχημένους επιχειρηματίες και αναγνωρισμένους ακαδημαϊκούς
  • Ένα φιλικό, νεανικό και συνεργατικό χώρο με υπερσύγχρονες υποδομές για συναντήσεις και εργασίες περιορισμένου χρόνου.

 

Save the dates:

  • Αιτήσεις συμμετοχής έως: 28 Αυγούστου
  • Αξιολόγηση αιτήσεων & ανακοίνωση αποτελεσμάτων: 5 Σεπτεμβρίου
  • Έναρξη Επιχειρηματικού Επιταχυντή: 12 Σεπτεμβρίου

 

Οι εγγραφές ξεκίνησαν! Δηλώστε συμμετοχή εδώ!

Για αναλυτικές πληροφορίες, πατήστε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες για τις παράλληλες εκδηλώσεις μπορείτε να βρείτε στο site του INNOVATHENS.

*Ο 4ος Κύκλος του Επιχειρηματικού Επιταχυντή του INNOVATHENS και οι παράλληλες εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με την υποστήριξη με 3 Εργαστηρίων του Τμήματος Επιστήμης, Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Γαλακτοκομίας, Οινολογίας, και Ελαιολάδου/ελιάς) και της εταιρείας Planet S.A.-Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Επιχειρηματικότητας.

 

#FoodforBusiness

 

Innovathens      technopolis_athens      innovathens

 

Πρόσβαση:  Μετρό: Σταθμός «Κεραμεικός», Λεωφορεία: 049, 815, 838, 914, Β18, Γ18, Στάση «Φωταέριο»,
Τρόλεï: No. 21 (από Ομόνοια), Στάση «Φωταέριο»

Σχετικά με το με τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων-INNOVATHENS

Ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας-INNOVATHENS είναι μία υποδομή στήριξης της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε έναν νεανικό χώρο έμπνευσης, στο πιο αναγνωρίσιμο τοπόσημο της Αθήνας, την Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, με περισσότερους από 900.000 επισκέπτες το χρόνο. Σκοπός του είναι να υποστηρίξει ένα δίκτυο όπου δημιουργικοί άνθρωποι με καινοτόμες ιδέες, καταξιωμένοι επιχειρηματίες, ακαδημαϊκοί, μέντορες, ερευνητές ανταλλάσουν γνώση, ερεθίσματα, τεχνογνωσία, εμπειρία και καλές πρακτικές μέσα από επαγγελματικές συναντήσεις, ομιλίες, παρουσιάσεις, εργαστήρια, ημέρες καριέρας και επιχειρηματικότητας, διαγωνισμούς και φεστιβάλ καινοτομίας. Περισσότερες πληροφορίες: www.innovathens.gr

 

Σχετικά με την PLANET

Η εταιρεία PLANET έχει αναδειχθεί σε ηγετική δύναμη στο συμβουλευτικό χώρο, με μακροχρόνια παρουσία και έντονη δραστηριοποίηση στη διεθνή και την ελληνική αγορά. Η ηγετική φυσιογνωμία και οι προοπτικές της ενισχύονται από τη στρατηγική απόφαση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος να αποτελέσει βασικό εταίρο της.

Η PLANET καλύπτει όλο το φάσμα των συμβουλευτικών υπηρεσιών, έχοντας τη δυνατότητα να διαγιγνώσκει και να αντιμετωπίζει το σύνολο των αναγκών των πελατών της με τον πλέον ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό τρόπο. Επιπλέον, διαθέτει σημαντική εμπειρία σε θέματα ανάπτυξης συστημάτων καινοτομίας, σύνδεσης της επιχειρηματικότητας με την έρευνα και την καινοτομία, στρατηγικής, διοίκησης, αναδιοργάνωσης και ανταγωνιστικής θέσης των επιχειρήσεων, ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού μέσω, μεταξύ άλλων, της υλοποίησης εκπαιδευτικών δράσεων και της παροχής συμβουλευτικής, δικτύωσης και συνεργασίας επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Περισσότερες πληροφορίες: http://www.planet.gr/

Σχετικά με το Τμήμα Επιστήμης, Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου/Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου (ΤΕΤΔΑ) ανήκει στη Σχολή Τροφίμων, Βιοτεχνολογίας & Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το ΤΕΤΔΑ αποτελείται από επτά Εργαστήρια, και συγκεκριμένα το Εργαστήριο Χημείας & Ανάλυσης Τροφίμων, το Εργαστήριο Γενικής Χημείας, το Εργαστήριο Μηχανικής Τροφίμων, Επεξεργασίας & Συντήρησης Γεωργικών Προϊόντων, το Εργαστήριο Ποιοτικού Ελέγχου & Υγιεινής Τροφίμων και Ποτών, το Εργαστήριο Μικροβιολογίας & Βιοτεχνολογίας Τροφίμων, το Εργαστήριο Οινολογίας και το Εργαστήριο Γαλακτοκομίας. Βασικοί στόχοι του ΤΕΤΔΑ είναι (α) η εκπαίδευση, στα πεδία των Τροφίμων και της Διατροφής, νέων επιστημόνων, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, ικανών να στελεχώσουν φορείς τόσο του δημόσιου τομέα, π.χ. ελεγκτικές αρχές, όσο και του ιδιωτικού, π.χ. βιομηχανία τροφίμων, (β) η καινοτόμος επιστημονική έρευνα, βασική και εφαρμοσμένη, σε αντικείμενα αιχμής των πεδίων των Τροφίμων και της Διατροφής, με έμφαση στα τρόφιμα της Ελληνικής διατροφής, μεταξύ άλλων το γάλα, το λάδι και τις ελιές, και το κρασί, και (γ) η διαρκής συνεργασία και αλληλοεπίδραση με την ακαδημαϊκή αλλά και επιχειρηματική κοινότητα, τόσο στη χώρα μας όσο και στο εξωτερικό.


“Brand your business”

@INNOVATHENS

 

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

 

Τι ρόλο παίζει το branding στον τουρισμό γεύσης και ποια είναι η “συνταγή” του; Μπορούν ποιοτικά ελληνικά τρόφιμα και προϊόντα να έχουν επιτυχία στο εξωτερικό;

 

Tην Πέμπτη 23 Ιουνίου στις 17.00, ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων-INNOVATHENS διοργανώνει το διαδραστικό workshop Brand your business, μία ακόμα εκδήλωση για θέματα αγροδιατροφής και γαστρονομίας, στο πλαίσιο του 4ου Κύκλου του Επιχειρηματικού Επιταχυντή “Food for Business.

 

Μαζί με τον Δημοσθένη Μπρούσαλη, θα κάνουμε μια σύντομη αλλά περιεκτική βόλτα στο θαυμαστό κόσμο του branding, στις αρχές και στη μεθοδολογία του, στους “μύθους” και στις απομυθοποιήσεις του, σε μερικές από τις εξειδικεύσεις του ενώ θα αναφερθούν και κάποιες “κακοτοπιές” που πρέπει να αποφεύγονται.

 

Αναλυτικότερα, στο “Brand your business” θα δώσουμε σαφείς απαντήσεις στα παρακάτω:

 

  • Tι είναι μάρκα (brand), τι είναι branding και πού χρειάζεται;
  • Πώς “χτίζεται” μια μάρκα και πώς “γκρεμίζεται”;
  • Τι σημαίνουν USP, positioning, πιστότητα και αυθεντικότητα;
  • Τι ρόλο παίζει το branding στον τουρισμό γεύσης και ποια η “συνταγή” του;
  • Λειτουργεί ο κύκλος αρετής με τα ελληνικά τρόφιμα και τις εξαγωγές;
  • Mπορούν τα ελληνικά ποιοτικά τρόφιμα να σημειώσουν επιτυχημένη πορεία στις αγορές του εξωτερικού;
  • Πώς συμβάλλει το branding την επιτυχία των startups;
  • Tι σημαίνει “Minimum Viable product” και πότε δημιουργείται;
  • Πρώτα το προϊόν ή προηγούνται άλλα σημαντικότερα;
  • Τι σχέση έχει το ασανσέρ με την εύρεση επενδυτή;
  • Τι συμβαίνει τελικά εκεί στα social media με τα brands;

 

 

Για τον Δημοσθένη Μπρούσαλη

 

Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης είναι σύμβουλος branding και επικοινωνίας, Γενικός Διευθυντής και ιδρυτικό μέλος της DASC Branding (1983). Η DASC εξειδικεύεται σε μελέτες branding (Στρατηγικής και Χτισίματος Εικόνας και Ταυτότητας) σε τομείς όπως Εxport Branding, Εταιρικό & Προϊοντικό Branding, Place Βranding και Retail Branding, κατέχοντας ηγετική θέση στην Ελλάδα. Οι μελέτες της διακρίνονται για την αποτελεσματικότητά τους και στο portfolio της περιλαμβάνονται μερικές από τις πιο επιτυχημένες μελέτες branding ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης είναι βασικός εισηγητής σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια, ημερίδες και workshops.

 

Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής εδώ.

 

*Ο 4ος Κύκλος του Επιχειρηματικού Επιταχυντή του INNOVATHENS και οι παράλληλες εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με την υποστήριξη με 3 Εργαστηρίων του Τμήματος Επιστήμης, Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Γαλακτοκομίας, Οινολογίας, και Ελαιολάδου/ελιάς) και της εταιρείας Planet S.A.-Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Επιχειρηματικότητας.

 

#FoodforBusiness

 

Innovathens      technopolis_athens      innovathens

 

Πρόσβαση:  Μετρό: Σταθμός «Κεραμεικός», Λεωφορεία: 049, 815, 838, 914, Β18, Γ18, Στάση «Φωταέριο»,
Τρόλεï: No. 21 (από Ομόνοια), Στάση «Φωταέριο»

 


“Brand your business”

@INNOVATHENS

 

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

 

Τι ρόλο παίζει το branding στον τουρισμό γεύσης και ποια είναι η “συνταγή” του; Μπορούν ποιοτικά ελληνικά τρόφιμα και προϊόντα να έχουν επιτυχία στο εξωτερικό;

 

Tην Πέμπτη 23 Ιουνίου στις 17.00, ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων-INNOVATHENS διοργανώνει το διαδραστικό workshop Brand your business, μία ακόμα εκδήλωση για θέματα αγροδιατροφής και γαστρονομίας, στο πλαίσιο του 4ου Κύκλου του Επιχειρηματικού Επιταχυντή “Food for Business.

 

Μαζί με τον Δημοσθένη Μπρούσαλη, θα κάνουμε μια σύντομη αλλά περιεκτική βόλτα στο θαυμαστό κόσμο του branding, στις αρχές και στη μεθοδολογία του, στους “μύθους” και στις απομυθοποιήσεις του, σε μερικές από τις εξειδικεύσεις του ενώ θα αναφερθούν και κάποιες “κακοτοπιές” που πρέπει να αποφεύγονται.

 

Αναλυτικότερα, στο “Brand your business” θα δώσουμε σαφείς απαντήσεις στα παρακάτω:

 

  • Tι είναι μάρκα (brand), τι είναι branding και πού χρειάζεται;
  • Πώς “χτίζεται” μια μάρκα και πώς “γκρεμίζεται”;
  • Τι σημαίνουν USP, positioning, πιστότητα και αυθεντικότητα;
  • Τι ρόλο παίζει το branding στον τουρισμό γεύσης και ποια η “συνταγή” του;
  • Λειτουργεί ο κύκλος αρετής με τα ελληνικά τρόφιμα και τις εξαγωγές;
  • Mπορούν τα ελληνικά ποιοτικά τρόφιμα να σημειώσουν επιτυχημένη πορεία στις αγορές του εξωτερικού;
  • Πώς συμβάλλει το branding την επιτυχία των startups;
  • Tι σημαίνει “Minimum Viable product” και πότε δημιουργείται;
  • Πρώτα το προϊόν ή προηγούνται άλλα σημαντικότερα;
  • Τι σχέση έχει το ασανσέρ με την εύρεση επενδυτή;
  • Τι συμβαίνει τελικά εκεί στα social media με τα brands;

 

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s